مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري

اطلاعات جامع و تخصصي حوزه سلامت را در اينجا مطالعه نماييد

مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري

چهره كانادا طي بيست سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است. بازاريابي قومي نيز همينطور است. آمار كانادا اظهار داشت كه اكنون بيش از 200 قوميت در اين كشور نمايندگي دارند. مهاجرت بيش از 50٪ از رشد جمعيت ما را تشكيل مي دهد و احتمالاً تا سال 2025 دو برابر خواهد شد. در غير …

منبع :
مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري

مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري https://ijmarket.com/blog/مزاياي-بازاريابي-قومي-رشد-،-بخشهاي-بكر/ https://ijmarket.com/blog/مزاياي-بازاريابي-قومي-رشد-،-بخشهاي-بكر/#respond ايجي ماركت Sun, 01 Nov 2020 20:25:29 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/مزاياي-بازاريابي-قومي-رشد-،-بخشهاي-بكر/

چهره كانادا طي بيست سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است. بازاريابي قومي نيز همينطور است. آمار كانادا اظهار داشت كه اكنون بيش از 200 قوميت در اين كشور نمايندگي دارند. مهاجرت بيش از 50٪ از رشد جمعيت ما را تشكيل مي دهد و احتمالاً تا سال 2025 دو برابر خواهد شد. در غير …

منبع :
مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري

چهره كانادا طي بيست سال گذشته به طرز چشمگيري تغيير كرده است. بازاريابي قومي نيز همينطور است. آمار كانادا اظهار داشت كه اكنون بيش از 200 قوميت در اين كشور نمايندگي دارند. مهاجرت بيش از 50٪ از رشد جمعيت ما را تشكيل مي دهد و احتمالاً تا سال 2025 دو برابر خواهد شد. در غير اينصورت كارآفرينان بايد محصولات و خدمات را به بازارهاي قومي ارتقا دهند. به طور كلي ، بازارهاي قومي مي توانند نشان دهنده رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري باشند.

براي شركت ها يافتن راه هاي موفقيت آميز براي هدف قرار دادن گروه هاي قومي مختلف موجود در كانادا دشوار بوده است. طرح جمع آوري كمك مالي Greater Toronto United Road در سراسر شهر در سال 2000 براي گروههاي متنوع چند فرهنگي در داخل شهر بد بود. شش سال پيش ، تلاش هاي جمع آوري كمك مالي 20 يا 25 هزار دلار از هفت يا هشت جامعه به دست آورد. در عوض سه گروه از افراد برجسته هدف قرار گرفتند و سال گذشته آنها تقريباً 700،000 دلار جمع كردند – 300٪ افزايش براي يك دوره شش ساله.

شركت ها در حال حاضر مديران بازار قومي را استخدام مي كنند و پيام در مورد ارتباط با بازار متغير كانادا است و اين موثرترين روش براي تركيب روش متنوع تري براي بازاريابي نام تجاري شما است.

مصرف كنندگان امروزي بسيار پيشرفته تر ، تحصيلات بهتر و قدرت خريد بيشتري نسبت به مهاجران سال هاي گذشته دارند. بازاريابان نژاد مشتريان خود را درك مي كنند ، عادت هاي آنها را مي پذيرند و از حساسيت هاي آنها استفاده مي كنند.

نژاد بيان هويتي چند بعدي است كه شامل نژاد ، اصل ، اصل و نسب ، زبان يا دين است. متأثر از متغيرها: مهاجرت ، بي بند و باري و ازدواج هاي مختلط ، كه اغلب نيرويي از هويت قومي ايجاد مي كنند. فرهنگ غالباً با آداب و رسوم ، اعتقادات و بعضاً لباس پوشيدن و عادات غذايي در ارتباط است. يك بررسي توسط آماري كانادا در سال 2002 در مورد تنوع قومي نشان داد كه سه چهارم كانادايي ها مي گويند كه آنها علاقه مند به يادگيري بيشتر در مورد اجداد خود هستند و با ميراث خود آشنا هستند.

گروه تحقيقات راه حل ها تحقيقي را انجام داد كه شش جمعيت عمده در تورنتو ، ونكوور و مونترال را بررسي كرد. اين مطالعه شامل كانادايي هايي از نژادهاي چيني ، آسياي جنوبي ، غربي ، اسپانيايي ، سياه و ايتاليايي بود. در مجموع 3000 پاسخ دهنده (بالاي 15 سال) به 9 زبان انگليسي ، فرانسوي ، كانتوني ، ماندارين ، پنجابي ، هندي ، اردو ، اسپانيايي و ايتاليايي مصاحبه كردند. نتايج حيرت انگيز است: در ميان پر جنب و جوش ترين رسانه ها ، استفاده از اينترنت با 88٪ است. كانادايي هاي چين كاربران فعالي هستند كه 2.4 ساعت در روز و پس از آن تلويزيون و سپس راديو مي گذرانند. اگرچه آنها زمان كمتري را به تماشاي تلويزيون مي گذرانند ، كانادايي هاي قومي بيشتر از استاندارد بازار تلويزيون ديجيتال يا ماهواره دارند (41٪ در مقابل 39٪). كانادايي هاي سياه و چيني در اين مقياس قرار دارند (به ترتيب 47 و 44 درصد).

بيش از نيمي از (52٪) گروههاي قومي مورد بررسي با اين جمله موافق هستند: “من بندرت پيامهاي تبليغاتي را متوجه خودم مي بينم” ، كه نشان دهنده يك فرصت عمده از دست رفته است. ترفند اين است كه فراتر از وضعيت موجود برويد ، عميق تر شويد و راه حل پيدا كنيد.

به سه عنصر احتياط ، مراقبت و تعهد توجه كنيد.

احتياط

بازار قومي واقعاً از ده ها بخش كوچكتر و مجزا تشكيل شده است. آنچه در جامعه جنوب شرقي آسيا فروخته مي شود ممكن است به جامعه چيني فروخته نشود. اگر شما به چين اشاره مي كنيد ، آيا هنگ كنگ يا تايوان را هدف قرار مي دهيد؟ بازاريابان بايد ياد بگيرند كه مستقيماً جوامع را تعريف و تمركز كنند. هويت قومي هيچ ارتباطي با نحوه خريد بنزين و تعمير اتومبيل توسط مردم ندارد. با اين حال ، ارتباط زيادي با مواد غذايي يا كتابهايي كه آنها مي خرند دارد.

مراقبت

براي پيروي از جوامع مختلف قومي بايد تصميماتي اتخاذ شود و در كنار آن مراقبت هايي كه بايد براي شناخت آنها انجام شود نيز حاصل مي شود. اندازه بازار و نحوه جذب شما ، بازارياب را در نظر بگيريد. تكنيك هاي بازاريابي مستقيم بهترين راه براي شخصي سازي پيام شماست. شركت ها ممكن است قبلاً اطلاعات لازم براي تعريف رويكرد را داشته باشند.

مثال: م institutionsسسات مالي مي دانند كه مشتريانشان از كجا پول مي فرستند. شركت هايي كه اين نوع داده ها را (از طريق داده كاوي) ضبط مي كنند مي توانند از آنها براي متناسب سازي محصولات و خدمات خود با مشتري استفاده كنند.

ليست مشترك روزنامه هاي قومي يا ليست عضويت جوامع قومي را بخريد. تعريف مخاطب هدف شما آسان مي شود ، وظيفه بعدي … ساختن مطالب بازاريابي خود به زباني است كه آنها مي فهمند.

تعهد

بررسي اخير بر روي 150 بازارياب نشان داد كه تنها 40٪ از آنها به طور مداوم از برنامه هاي بازاريابي مستقيم خود تجزيه و تحليل مي كنند. هزينه هاي مرتبط با كشف اين نوع اطلاعات بسيار گران است. بازده سرمايه گذاري شما چقدر خواهد بود؟ شركت هاي بيشتر و بيشتر در حال پريدن بر روي گاري قومي هستند. كافي است به هر مركز سوپر وال مارت برويد و ببينيد محصولات غذايي آنها چگونه نژادهاي مختلف را نشان مي دهد و روش هاي “بازگرداندن” چگونه جوامعي را كه خدمت مي كنند تقويت مي كند. سال گذشته ، ارتش نجات 100000 دلار كمك مالي از آنها دريافت كرد. به هر حال ، به نظر مي رسد يك بار ديگر شعار آنها “وال مارت كانادا متعهد به ايجاد تغيير در زندگي كانادايي ها” است ، درست است.

جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد 

اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
مزاياي بازاريابي قومي: رشد ، بخشهاي بكر بازار و افزايش سودآوري

https://ijmarket.com/blog/مزاياي-بازاريابي-قومي-رشد-،-بخشهاي-بكر/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.