لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه

اطلاعات جامع و تخصصي حوزه سلامت را در اينجا مطالعه نماييد

لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه

فرمانده نيروهاي مرزي ناجا با تأكيد بر لزوم تقويت و گسترش روابط مرزي ايران و تركيه ، افزود: برگزاري جلسات مرزي موجب بهبود امنيت مرزي مي شود. به گزارش تيتر نيوز ، سردار احمد علي گودرزي وي در يك كنفرانس ويدئويي با رئيس نيروهاي ژاندارمري جمهوري تركيه ، ژنرال آريف ستين ، در شهر مرزي …

لزوم تقويت و توسعه مناسبات مرزي ايران و تركيه https://titr-news.ir/2021/01/لزوم-تقويت-و-توسعه-مناسبات-مرزي-ايران-و/ تيتر نيوز Thu, 14 Jan 2021 02:25:21 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/01/لزوم-تقويت-و-توسعه-مناسبات-مرزي-ايران-و/ فرمانده نيروهاي مرزي ناجا با تأكيد بر لزوم تقويت و گسترش روابط مرزي ايران و تركيه ، افزود: برگزاري جلسات مرزي موجب بهبود امنيت مرزي مي شود. به گزارش تيتر نيوز ، سردار احمد علي گودرزي وي در يك كنفرانس ويدئويي با رئيس نيروهاي ژاندارمري جمهوري تركيه ، ژنرال آريف ستين ، در شهر مرزي …

فرمانده نيروهاي مرزي ناجا با تأكيد بر لزوم تقويت و گسترش روابط مرزي ايران و تركيه ، افزود: برگزاري جلسات مرزي موجب بهبود امنيت مرزي مي شود.

به گزارش تيتر نيوز ، سردار احمد علي گودرزي وي در يك كنفرانس ويدئويي با رئيس نيروهاي ژاندارمري جمهوري تركيه ، ژنرال آريف ستين ، در شهر مرزي بنيا ، گفت: بهترش كن. “

وي با اشاره به تعامل و ارتباط مرزبانان با ژاندارمري ايران و تركيه گفت: ايجاد تعاملات مرزي بين دو كشور باعث شده مرز مشترك مشترك قاچاقچيان در نقطه صفر مرزي ناامن باشد.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به پيشينه تاريخي و روابط خوب ايران و تركيه گفت: ما در بسياري از موضوعات فرهنگي و تاريخي مشتركاتي با تركيه داريم و هر دو طرف مشتاق مقابله با استكبار جهاني هستند.

گودرج بر لزوم تقويت و گسترش روابط مرزي دو كشور براي تبادل تجربيات تأكيد كرد و افزود: مبارزه جدي مرزبانان ايراني و تركيه اي در مرز با نافرماني و گروه هاي تروريستي مسلح و قاچاقچيان از هر دو طرف. توافقي بين آنها وجود دارد. “

تأكيد بر توسعه روابط مرزي ايران و تركيه

در اين ديدار ژنرال آريف چتين با اشاره به وحدت و يكپارچگي هر دو كشور ايران و تركيه گفت: همانطور كه مي بينيم پرچم هاي دو كشور در كنار هم هستند و در كنار هم باقي خواهند ماند. انشالله بستري براي ديدن و آماده ديدن ما به زودي و از نزديك آماده مي شود.

وي با اشاره به هزاران سال پيوند فرهنگي و تاريخي ايران و تركيه گفت: ايمان ، اعتقاد ، احترام و قبله مسلمانان دو كشور دوست ايران و تركيه جنبه مشتركي است كه موجب تقويت روابط مرزي شده است.

“وقتي متحد شديم ، هيچ قدرتي نمي تواند به دو كشور آسيب برساند و در سايه اين وحدت ، استعمارگران نمي توانند بر ما حكومت كنند.”

به گزارش پايگاه خبري پليس ، وي با اشاره به وفاداري و روحيه انسان دوستانه ايران نسبت به ملت تركيه در جريان بلاياي طبيعي سال گذشته افزود: “اميدواريم با تلاش هاي دوجانبه ، كنترل بيشتر و جلوگيري از ترافيك غيرقانوني. موفق باشيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.