فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد

اطلاعات جامع و تخصصي حوزه سلامت را در اينجا مطالعه نماييد

فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد

اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند كه براي محافظت از سلامتي خود و اطرافيان ، افراد بايد از دستورالعمل هاي بهداشتي پيروي كنند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري و شركت در جلسات خودداري كنند. . رحمت الله فروزي پوربندي در مصاحبه با تيتر نيوز وي در مورد حمايت از …

فيروزي پوربادي: همكاري مردم نقش كليدي در قطع زنجيره انتقال ويروس جهش يافته دارد https://titr-news.ir/2021/04/فيروزي-پوربادي-همكاري-مردم-نقش-كليدي-د/ تيتر نيوز Mon, 19 Apr 2021 02:10:57 0000 اجتماعي https://titr-news.ir/2021/04/فيروزي-پوربادي-همكاري-مردم-نقش-كليدي-د/ اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند كه براي محافظت از سلامتي خود و اطرافيان ، افراد بايد از دستورالعمل هاي بهداشتي پيروي كنند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري و شركت در جلسات خودداري كنند. . رحمت الله فروزي پوربندي در مصاحبه با تيتر نيوز وي در مورد حمايت از …

اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تأكيد كردند كه براي محافظت از سلامتي خود و اطرافيان ، افراد بايد از دستورالعمل هاي بهداشتي پيروي كنند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غيرضروري و شركت در جلسات خودداري كنند. .

رحمت الله فروزي پوربندي در مصاحبه با تيتر نيوز وي در مورد حمايت از اتحاد ايالات متحده صحبت كرد ، اما گفت كه حفظ استقلال استقلال راه حل اين مسئله نيست. همكاري مردم و نقش آنها نيز بسيار مهم است. اگر افراد به حفظ فاصله اجتماعي ، ماسك زدن و شركت در جلسات ادامه دهند ، مي توانيم چرخه انتقال بيماري را بشكنيم.

وي افزود: “در سايه جوامع و تعاملات ، انتقال اين ويروس به طور گسترده تري گسترش مي يابد.” در حالي كه با وضعيت جدي شيوع اين ويروس در سراسر كشور روبرو هستيم. براي حفظ سلامتي خود و اطرافيان ضروري است كه افراد از قبل به نكات بهداشتي توجه داشته باشند و علاوه بر ماسك زدن ، از تردد غير ضروري در شهر به شدت خودداري كرده و در جلسات شركت كنند.

نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: همكاري مردم در شكستن زنجيره انتقال ويروس تغيير يافته نقش اساسي دارد. از طرف ديگر ، دولت موظف است بستر مناسبي را براي نظارت بر دستورالعمل ها و پروتكل هاي بهداشتي فراهم كند. در بحث واكسن ها ، ما بايد از تجربيات ساير كشورهاي جهان استفاده كنيم.

وي افزود: اگر استفاده از واكسن در كشورهاي ديگر يك آزمايش موفقيت آميز است ، ما نيز بايد اقدامات فوري را در جهت حفظ سلامت مردم انجام دهيم. حال اگر ظرفيت داخلي داشته باشد ، مي توانيم با تكيه بر آن واكسيناسيون را شروع كنيم و اگر اين ظرفيت را نداشته باشد ، مي توان واكسن هاي ديگري را كه در سراسر دنيا آزمايش شده و مثر هستند خريداري و استفاده كرد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.